15 feb. 2014

Treat my senses!

Dupa o perioada foarte aglomerata si evenimente neasteptate in viata mea, revin la blog si la rasfaturi de care m-am privat in tot acest timp. Am nevoie de oameni, lucruri, evenimente frumoase care sa imi redea echilibrul. O incercare in a-l obtine este si o sesiune de shopping. Lucruri mici, dar esentiale sper :
La recomandarea http://macnetize.com/noi-produse-pentru-ingrijirea-unghiilor-de-la-loreal-paris.html am cumparat noile produse pentru unghii de la L`Oreal, mai exact serumul MIRACLE REPAIR 7 (care combate cele 7 semne ale unghiei deteriorate: anti-rupere, anti-striații, anti-fisuri, întărește, hidratează, regenerează, stimulează strălucirea)si Top Coat Shinissime, un lac de protecție pentru ojă, care oferă o strălucire ca de gel.
Tot de pe beauty blog-uri am aflat si de noua gama Elseve Fibralogy. Deocamdata am achizitionat doar samponul si dupa testarea acestuia sunt tentata sa folosesc toata gama. Testez acum si noul fond de ten Oriflame (primul meu fond de ten Oriflame, de altfel), iar pentru rasfatul simturilor ma delectez cu uleiul de argan de la Planeta Organica si sapunul Dolce Vivere Capri. Folosite impreuna, am senzatia ca sunt intr-o vacanta exotica dupa fiecare dus. Iar la final, va recomand si un rasfat al papilelor gustative. Prajitura se numeste Le Petit David - nici o legatura cu fata mea de masa de inspiratie asiatica :))

Un comentariu:

  1. Sper să-ți placă noile produse L'Oreal, eu sunt dependentă :) Altfel, nu mi se întâmplă să-mi fie poftă de dulciuri, dar m-ai omorât cu prăjitura aia :D

    RăspundețiȘtergere