18 ian. 2014

Sweet and scented treats

Saptamana aceasta am avut o scuza pentru lucrurile cu care m-am rasfatat. Am racit, chiar si acum cand scriu am febra, deci imi trebuia ceva care sa ma binedispuna. Black Orchid al lui Tom Ford m-a insotit zilele acestea. E adevarat, nu e un parfum de zi cu zi, dar cand vreau un mood boost apelez intotdeauna la el.
Mi-am mai luat setul de sapunuri Volare de la Oriflame. Mi-era dor de acest parfum,pe care il purtam in adolescenta, iar sapunelele astea mici miros delicios. Tot la capitolul arome, am primit crema de corp Nina Ricci. Nu am desfacut-o inca, asa ca nu stiu daca este my thing or not.
Acum, la capitolul sweets, ma delectez intotdeauna cu Raza de soare de la Chocolat. E una dintre prajiturile mele preferate, chiar daca are fructe in ea( va spuneam, ca nu-mi plac dulciurile cu fructe. Asta e exceptia. De obicei, sunt genul chocolate, dar bezeaua si combinatia de gusturi si texturi din aceasta prajitura o face one of my favs.
Dar pentru ca vorbeam de ciocolata, iata una dintre preferate - Gianduja de la Venchi. (am un top 5 al producatorilor de ciocolata, Venchi e clar, unul dintre ei).
Voi cu ce v-ati rasfatat, lately?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu